خیلی وقته

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


خیلی وقته

مثل همیشه

مثل این دوسه سال..

امشب هم دلم گرفته بود

ولی امشب از اون شب ها بود که بدجور قلب شکسته م رو لرزوند وصدای هق هقم بلند شد..

صدای گریه هام فقط قلب خودم رو سوزوند وفقط گوش خودم رو کر کرد..

گوش این شهر پر از صداهای مبهم ونامبهمه..

مطمئنم اگه حتی  از درد روحم،قلبم بسوزه وآتش بگیره،شهر از این خواب طولانی بیدار نمیشه..

خیلی وقته که این شهر ناشنواس

خیلی وقته که این شهر مرده..

خیلی وقته



نظرات شما عزیزان:

AMIR SUNBOY
ساعت17:49---1 تير 1397

age fek koni hame chi awlie drst fk krdi
age fk kni hame chi daqone...
bazam drst fekr kardi
ba khodete...
hame chi aroome ya daqoone?....
نمیشه همیشه اینطور گفت. گاهی تموم سعیت اینه که همه چیز خوبه و عالیه و بعد یه جایی از پا درمیای و میبینی انگار به خودت دروغ گفتی و تازه یه امید واهی به خودت دادی..



بهنام
ساعت12:33---17 تير 1396
بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن
دلم داره پر می‌زنه واسه تو و قدم زدن
وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز
نمی‌دونی تو این هوا چشات چه خوش‌رنگ میشه باز

سلام.خوبین؟دیگه دلم براش تنگ نمیشه.. ولی قلبم بد درد میگیره



در امتداد باران
ساعت19:01---15 تير 1396
سلام آرزوی عزیزم
چقدر خوشحال شدم وقتی بعد مدت ها پیامی رو که برام فرستادی رو دیدم
راستش فکر نمیکردم دوباره پیامی از تو دریافت کنم ولی شد

خوبی که تو داری به من میگی هستم از لطف و مهربونی خودت نشات میگیره
منم تو رو دوستت دارم آبجی ندیده و نشناخته
یاد کردن از دوستای قدیمی لطف نیست وظیفس

ممنونم که دوباره بعد مدت ها اومدی
ایشالا که همیشه شاد و سر زنده باشی
ممنونم عزیزم امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی☺


در امتداد باران
ساعت22:45---14 شهريور 1395
دوباره سلام
مگه میشه خواهری به این مهربونی رو از یادم ببرم و حالش رو جویا نشم؟!!!
آبجی جون انشالله که حالت خوب میشه
تو دختر قوی هستی و همینطور قوی بمون
بالاخره همه سختی ها تموم میشه بهت قول میدم
بابت آرزوهای قشنگی که برام کردی ازت ممنونم آرزوی مهربونم
انشالله که همه آرزوهات به حقیقت تبدیل بشه و حالت روز ب روز بهتر
به یادت هستم
دوستت دارم خواهری


در امتداد باران
ساعت20:02---8 شهريور 1395
آبجی آرزو سلام
مثل همیشه پستی پر از ناامیدی گذاشتی
آبجی از خدا میخوام که زندگیت به روال عادیش برگرده
کاشکی دوباره امید ب زندگیت برگرده
امیدوارم که دوباره بخندی خواهری
بالاخره همه چی درست میشه
بهت قول میدم
سعی کن قوی باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در دو شنبه 21 تير 1395برچسب:, ساعت 21:58 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir